divendres, 10 d’agost de 2012

Vacances 2012

Aquest any, novament, les vacances han estat a poc a poc, separats, tu aquí, jo allà, tranquil·les, diferents...

Vam marxar les petis, la meva 'millor' amiga, sa filla i jo una setmana a Londres, al juny.

Al juliol, la darrera, novament, uns dies les nenes i jo (soletes) a Cambrils.

Aquesta setmana ha marxat ell amb les petis (i jo, per rar que pugui semblar, no he fet res, o gairebé res, o molt, depèn com es miri, com sempre).

Demà, per fi, marxem els quatre, dues setmanes. Ho necessito tant!!! Després potser li tiro els plats pel cap, al jefe; i foto les nenes a mar; i marxo a buscar tabac... però ho necessito. Ara com ara, els necessito.

(Abans però, avui surto amb les meves amigues, a elles també les necessito, i molt!!!)

...

Dedico aquest no escrit, resum, no resum, les quatre paraules, a una persona, nova, molt nova a la meva vida, que ahir em va ajudar a superar un mal moment, sense ni parlar-ho, només rient, de res, de tot. Gràcies. Moltes gràcies.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada