dimecres, 18 de gener del 2012

Nit del 18 de gener de 2012


Són les deu tocades, la peti al sofà carabassa i jo, al blau.

Em costa molt el nou format del blog, l'intern. L'extern no el canvio, ja ho veieu, jo que no sóc gaire conservadora en la meva vida i resulta que ho sóc amb el bloc. No és cert, és mandra de posar-m'hi. Li diré al xalons si s'enrolla i ho fa ell, tant expert ell en canvis d'aparença blogaire (ai, m'has llegit?).

No tinc gaire a dir, però em vull imposar escriure. Novament. O perdré l'hàbit, el que no feu al monge, i no vull perdre'l, no. M'agrada despullar-me, m'és necessari. Com va dir la Ruth a meditació l'altre dia, fent referència a un anunci publicitari, desapendre per tornar a aprendre. O buidar per poder omplir.

Contínuo la dieta, tinc un bon estadístic que m'ajuda, deformació professional, suposo.

He dit adéu al foro uns dies, m'absorbeix massa, a époques. Necessito més temps per escriure, per llegir, per mirar pelis eternament pendents, i per contestar correus que em criden des de la safata d'entrada.

La meva taula de la feina és un absolut caos.

Tinc grans a la cara, ja sabeu.

Una altra nit, més... O be, una altra nit més.




3 comentaris:

  1. Sí, sí, absorbe mucho aunque es tan gratificante.Quita tiempo para otras cosas importantes también, y por eso yo también voy a dosificar.

    Escribir, sí, yo también debería, noto que cuando estoy un tiempo sin hacerlo me oxido.

    Dietas, libros, escrituras, momentos de sofá, niñas guapas, M y M, bandejas de entrada...y tantas y tantas cosas. Tan iguales y tan distintas.

    Besos.

    ResponElimina
  2. Que conste que te leí...y que te leo de vez en cuando. ¿Cambio de look bloguero?

    ResponElimina
  3. Eo, tio buenooooooooo, qué alegría leerte por aquí!

    Pues sí, mi cambio de lock bloguero depende de ti! Hace?

    ResponElimina